20 stycznia 2015 - pl
Krówki reklamowe dla klientów serwisów samochodowych
Mimo, iż corocznie notuje się wzrost liczby samochodów, jakie jeżdżą po polskich drogach, serwisy samochodowe nie zawsze notują odpowiednią liczbę klientów, którzy zapewnią im odpowiedni zarobek. Tą sytuację właściciele warsztatów samochodowych chcą zmienić właściwie prowadzoną kampanią reklamową, stosowaniem atrakcyjnych gadżetów reklamowych i innych form zachęty. W ich przebiegu ważne jest nie tylko przekonanie klientów o wysokim poziomie świadczenia usług naprawczych, ale jednocześnie o stworzenie dobrej opinii o warsztacie.
Jak zachęcić klientów do korzystania z usług warsztatu samochodowego?
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów serwisu samochodowego jest na pewno dużym wyzwaniem dla jego właściciela. Trudno jest przecież szukać potencjalnych klientów wśród właścicieli samochodów, które są w danym momencie sprawne. Stąd skuteczna kampania reklamowa powinna przebiegać w ten sposób, by zachować się w pamięci klientów na długi czas. Takie postępowanie może sprawić, że w przyszłości, gdy zaistnieje potrzeba skorzystania z usług serwisu samochodowego, konkretny klient przypomni sobie o jego istnieniu. Tu dobrą promocją mogą być klasyczne ulotki reklamowe wręczane właścicielom samochodowych. Ulotkom mogą towarzyszyć tradycyjne krówki reklamowe, które dodatkowo wzmocnią efekt promocji serwisu. Powinno się prowadzić taki kolportaż w okolicach warsztatu samochodowego (dla najbliższego otoczenia), bowiem klienci wolą mieć zaufanego mechanika w okolicy sąsiadującej z miejscem zamieszkania.
Krówki reklamowe dla klientów
Dbając o zapewnienie sobie wystarczającej liczby klientów serwisu, jego właściciele powinni dbać nie tylko o pozyskanie nowych klientów, ale również o tych, którzy chociaż jeden raz już korzystali z jego usług. To właśnie dla nich każdy serwis powinien posiadać dodatkowe gadżety reklamowe, które polepszą wizerunek warsztatu, a także zbudują o nim bardzo dobrą opinię. Dobrym pomysłem są w tym wypadku wspomniane krówki reklamowe, które stanowią słodki poczęstunek dla klientów oczekujących na naprawę samochodu. Są one bardzo dużą atrakcją dla klientów, którzy przejeżdżają do serwisu z dziećmi. Słodki cukierek może delikatnie zneutralizować dyskomfort dziecka oczekującego wraz z rodzicem na odbiór samochodu.