29 stycznia 2015 - pl
Komu wręczać kubki z nadrukiem?
Małe prezenty do zakupów zawsze są w cenie. Pozwalają na lepsze dotarcie do klienta, w którego codziennym życiu będzie znajdowało się firmowe logo. To również aspekt czysto psychologiczny – za sprawą podarunku, dany klient będzie czuł się niejako zobowiązany do odpowiedzenia. Nie będzie jednak robił prezentów dla sklepu, ale po prostu wykona tutaj kolejne zakupy. Może również powiedzieć ciepłe słowo na temat przedsiębiorstwa swoim znajomym czy rodzinie. Z tego też względu warto posiadać kilkanaście gadżetów reklamowych w swoim magazynie.
Wyobraźnia producentów tego typu artykułów nie zna granic. Powstają coraz to nowe przedmioty, które mogą posiadać firmowe logo. Oczywiście są powszechnie znane już gadżety, jakie chyba nigdy nie wyjdą z użycia. Należą do nich na przykład kubki z nadrukiem. Każda z firm może swobodnie wybierać różne kolory ceramiki – zarówno ich wnętrza, jak i na zewnątrz. Dodatkowo występują różne rozmiary i kształty. Można chociażby znaleźć klasyczne z uchem, ale również wymyślne podłużne kubki, które pomieszczą znacznie więcej kawy czy herbaty.
Kubki z nadrukiem nie są zbyt drogim gadżetem, ale trzeba dobrze obmyślić strategię ich rozdawania. Nie są to bowiem balony czy długopisy, które możemy wręczyć praktycznie każdemu klientowi. To już prezent, znajdujący się poziom wyżej. Można je wręczać przy spełnieniu pewnych okoliczności przez kupujących. Na przykład kubki z nadrukiem otrzymają wszystkie osoby, które na paragonie przekroczyły 500 złotych. Przydadzą się one również do różnego typu konkursów i licytacji. Swobodnie można je wręczać również własnym pracownikom – jako firmowy dodatek do wykonywanej pracy albo w ramach świątecznego kosza prezentów.
Możliwości jest wiele, dlatego warto mieć akurat ten gadżet w swoim magazynie. Musimy jedynie dokładnie przemyśleć kwestię nadruku, który może mieć różne postaci. Ta ceramika ma stosunkowo sporą powierzchnię, dlatego swobodnie oprócz logotypu można umieścić na nich nazwę przedsiębiorstwa czy stronę internetową.